Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKlymenko, O.-
dc.contributor.authorTiutiunnyk, I.-
dc.contributor.authorGіrchenko, T.-
dc.date.accessioned2016-04-10T14:04:06Z-
dc.date.available2016-04-10T14:04:06Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146964-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectTHE IMPACT OF GLOBALIZATION ON MARKETING ACTIVITYru_RU
dc.titleTHE IMPACT OF GLOBALIZATION ON MARKETING ACTIVITYru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KlymenkoOTiutiunnykI.pdf19,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.