Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKomissarova, V.-
dc.contributor.authorPalekhova, L.-
dc.date.accessioned2016-04-10T14:08:48Z-
dc.date.available2016-04-10T14:08:48Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146967-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectTHE USAGE OF THE LCA METHOD FOR THE STRATEGIC MARKETING OF SCIENTIFIC-PRODUCTION CORPORATION “ISTA”ru_RU
dc.titleTHE USAGE OF THE LCA METHOD FOR THE STRATEGIC MARKETING OF SCIENTIFIC-PRODUCTION CORPORATION “ISTA”ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KomissarovaV.pdf15,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.