Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKorol, E.-
dc.contributor.authorVecherov, V.-
dc.date.accessioned2016-04-10T14:10:12Z-
dc.date.available2016-04-10T14:10:12Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146968-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectIMPORTANCE OF MEASURЕMENT OF CUSTOMER’S RETENTION RATE FOR SERVICE PROVIDERSru_RU
dc.titleIMPORTANCE OF MEASURЕMENT OF CUSTOMER’S RETENTION RATE FOR SERVICE PROVIDERSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KorolE.pdf15,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.