Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146972
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKotsyuruba, O.-
dc.contributor.authorKobylyukh, O.-
dc.date.accessioned2016-04-10T14:15:46Z-
dc.date.available2016-04-10T14:15:46Z-
dc.date.issued2014-12-04-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146972-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectADVERTISING IN THE CONTEXT OF THE URBAN PLANNING CONCEPTru_RU
dc.titleADVERTISING IN THE CONTEXT OF THE URBAN PLANNING CONCEPTru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2014.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KotsyurubaO.pdf15,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.