Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorEfimova, L.-
dc.contributor.authorLazutkina, A.-
dc.date.accessioned2013-06-10T06:12:51Z-
dc.date.available2013-06-10T06:12:51Z-
dc.date.issued2012-12-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/1469-
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectPremisesuk_UA
dc.titleIMPORTANCE OF POSITIONING IN MARKETING PLAN IMPLEMENTATION FOR THE FOOD-SERVICE ENTERPRISESuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2012.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Документ5.pdf10,08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.