Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147247
Назва: Competition in Marketing
Автори: Gerasimchuk, Elizaveta
Palekhova, L.L.
Shvets, O.D.
Ключові слова: економіка гірничої промисловості;экономика горной промышленности
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Gerasimchuk E. Competition in Marketing / E.Gerasimchuk, L.L.Palekhova, O.D.Shvets // Розширюючи обрії : зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених. - Дніпропетровськ, 2014. - P. 17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147247
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17.pdf60,92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.