Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147249
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorGricenko, Vlad
dc.contributor.authorPilova, K.P.
dc.contributor.authorShvets, O.D.
dc.date.accessioned2016-12-02T09:07:00Z
dc.date.available2016-12-02T09:07:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationGricenko V. Unconventional Marketing / V.Gricenko, K.P.Pilova, O.D.Shvets // Розширюючи обрії : зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених. - Дніпропетровськ, 2014. - P. 19ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147249
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectекономіка гірничої промисловостіru_RU
dc.subjectэкономика горной промышленностиru_RU
dc.titleUnconventional Marketingru_RU
dc.typeOtherru_RU
dc.identifier.udk622.013ru_RU
dc.identifier.bbkУru_RU
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19.pdf59,39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.