Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147290
Назва: Advantages of Using Product Placement
Автори: Milovidova, Anna
Pilova, K.P.
Shvets, O.D.
Ключові слова: економіка гірничої промисловості;экономика горной промышленности
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Milovidova A. Advantages of Using Product Placement / A.Milovidova, K.P.Pilova, O.D.Shvets // Розширюючи обрії : зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених. - Дніпропетровськ, 2014. - P. 32
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147290
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32.pdf67,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.