Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалюк, С. О.
dc.contributor.authorСпінатій, В. В.
dc.date.accessioned2016-12-08T08:54:48Z
dc.date.available2016-12-08T08:54:48Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationМалюк С.О. Застосування маркетингових конкурентних стратегій підприємств в ринкових умовах/ С.О.Малюк, В.В.Спінатій// Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій.- 2014.- С. 81-84ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147428
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові стратегіїru_RU
dc.subjectринкові умовиru_RU
dc.subjectмаркетинговые стратегииru_RU
dc.subjectрыночные условияru_RU
dc.titleЗастосування маркетингових конкурентних стратегій підприємств в ринкових умовахru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.01ru_RU
Розташовується у зібраннях:Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. 16–18 квіт. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
81-84.pdf284,83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.