Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147519
Назва: Особливості формування системи стратегій підприємства на ринку піротехнічної продукції
Автори: Варяниченко, О. В.
Ключові слова: піротехнічна продукція;стратегічний розвиток;пиротехническая продукция;стратегическое развитие
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Варяниченко О.В. Особливості формування системи стратегій підприємства на ринку піротехнічної продукції// Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій.- 2014.- С. 78-81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147519
Розташовується у зібраннях:Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. 16–18 квіт. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78-81.pdf374,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.