Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147559
Назва: Маркетинговий потенціал території як основа стратегічного регіонального розвитку
Автори: Наденко, І. С.
Ключові слова: маркетинговий потенціал території;стратегічний регіональний розвиток;маркетинговый потенциал територии;стратегическое региональное развитие
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Наденко І. С, Маркетинговий потенціал території як основа стратегічного регіонального розвитку // Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій.- 2014.- С.185-187
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147559
Розташовується у зібраннях:Інноваційна економіка, інтелектуальна власність та трансфер технологій : матеріали V міжнар. наук.-практ. конф. 16–18 квіт. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
185-187.pdf276,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.