Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147642
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBrazhnyk, Alisa
dc.contributor.authorTiukhmenova, K.E.
dc.contributor.authorNechai, N.M.
dc.date.accessioned2016-12-15T12:05:59Z
dc.date.available2016-12-15T12:05:59Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationBrazhnyk A. Innovations in Product Promotion / A.Brazhnyk, K.E.Tiukhmenova, N.M.Nechai // Розширюючи обрії : зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених. - Дніпропетровськ, 2014. - P. 53ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147642
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectэкономика горной промышленностиru_RU
dc.titleInnovations in Product Promotionru_RU
dc.typeOtherru_RU
dc.identifier.udk622.013ru_RU
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
53.pdf80,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.