Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147695
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМягких, І.М.-
dc.date.accessioned2016-12-16T10:29:42Z-
dc.date.available2016-12-16T10:29:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМягких І.М. Маркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)// Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів.- 2013.- С. 153-155ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147695-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectинформационное обеспечениеru_RU
dc.subjectінформаційне забезпеченняru_RU
dc.subjectмаркетингові дослідженняru_RU
dc.subjectмаркетинговые исследованияru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.titleМаркетингові дослідження як основний елемент інформаційного забезпечення маркетингової діяльності інтегрованих бізнес-структур (ІБС)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 лют. – 1 бер. 2013 р., Дніпропетровськ – Жешув

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
153-155.pdf298,83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.