Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончар, І. О.
dc.date.accessioned2016-12-16T11:54:33Z
dc.date.available2016-12-16T11:54:33Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationГончар І. О. Бенчмаркінг як інструмент антикризового фінансового менеджменту ТНК // Стратегія та механізми прискореного інноваційного розвитку економіки України на засадах соціально-екологічної відповідальності. - Дніпропетровськ, 2014.- С. 54-58.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147708
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.subjectфінансовий менеджментru_RU
dc.subjectфинансовий менеджментru_RU
dc.titleБенчмаркінг як інструмент антикризового фінансового менеджменту ТНКru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Стратегія та механізми прискореного інноваційного розвитку економіки України на засадах соціально-екологічної відповідальності: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 29 – 30 жовт. 2014 р., м. Вінниця

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54-58.pdf307,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.