Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтельмашенко, О.В.-
dc.date.accessioned2016-12-23T09:57:24Z-
dc.date.available2016-12-23T09:57:24Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСтельмашенко О.В. Маркетинговий підхід до управління розвитком персоналу// Економіка в умовах глобалізації : проблеми, тенденції, перспективи : 1-ша міжнародна наук.-практ. інтернет-конференція, 25 лютого-1 березня 2013 р., Дніпропетровськ-Жешув : зб. матеріалів.- 2013.- С. 190-195ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147855-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectперсонал предприятияru_RU
dc.subjectперсонал підприємстваru_RU
dc.subjectресурсное обеспечениеru_RU
dc.subjectресурсне забезпеченняru_RU
dc.subjectрозвиток персоналуru_RU
dc.subjectразвитие персоналаru_RU
dc.subjectуправление персоналомru_RU
dc.subjectуправління персоналомru_RU
dc.titleМаркетинговий підхід до управління розвитком персоналуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.3ru_RU
Розташовується у зібраннях:Збірник матеріалів І міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 25 лют. – 1 бер. 2013 р., Дніпропетровськ – Жешув

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
190-195.pdf334,34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.