Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147878
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБак, Т. С.
dc.date.accessioned2016-12-23T12:11:33Z
dc.date.available2016-12-23T12:11:33Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationБак Т.С. Дистаційне обслуговування клієнтів шляхом використання інноваційних технологій дистрибуції банківських послуг// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 154-155ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147878
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectобслуговування клієнтівru_RU
dc.subjectобслуживание клиентовru_RU
dc.subjectбанківські послугиru_RU
dc.subjectбанковские услугиru_RU
dc.subjectінноваційні технологіїru_RU
dc.subjectинновационные технологииru_RU
dc.titleДистаційне обслуговування клієнтів шляхом використання інноваційних технологій дистрибуції банківських послугru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
154-155.pdf237,11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.