Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147950
Назва: Формування інноваційної стратегії як основний метод утворення конкурентних переваг підприємства
Автори: Швець, В. Я.
Могила, О. С.
Ключові слова: розвиток підприємства;развитие предприятия;інноваційна стратегія підприємства;инновационная стратегия предприятия;конкурентні переваги;конкурентные преимущества
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Швець В.Я. Формування інноваційної стратегії як основний метод утворення конкурентних переваг підприємства/ В.Я.Швець, О.С.Могила// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 185-187
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/147950
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
185-187.pdf224,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.