Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148001
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрамаренко, І. С.
dc.date.accessioned2017-01-17T09:41:05Z
dc.date.available2017-01-17T09:41:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationКрамаренко І.С. Використання бенчмаркінгу агропродовольчими підприємствами України// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 211-212ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148001
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectаграрні підприємстваru_RU
dc.subjectаграрные предприятияru_RU
dc.subjectбенчмаркінгru_RU
dc.subjectбенчмаркингru_RU
dc.titleВикористання бенчмаркінгу агропродовольчими підприємствами Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
211-212.pdf288,01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.