Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148002
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевітан, І. А.
dc.date.accessioned2017-01-17T09:51:09Z
dc.date.available2017-01-17T09:51:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationЛевітан І.А. Процес маркетингового аудиту діяльності торговельних підприємств// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- С. 213-215ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148002
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectторгівельне підприємствоru_RU
dc.subjectторговое предприятиеru_RU
dc.subjectмаркетинговий аудитru_RU
dc.subjectмаркетинговый аудитru_RU
dc.titleПроцес маркетингового аудиту діяльності торговельних підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
213-215.pdf244,05 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.