Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148014
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUsachev, V. A.
dc.contributor.authorPencheva, O. V.
dc.date.accessioned2017-01-17T11:38:37Z
dc.date.available2017-01-17T11:38:37Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationUsachev V.A. Problems of marketing research in business sphere/ V.A.Usachev, O.V.Pencheva// Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн.- 2013.- C. 240-241ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148014
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectбізнесru_RU
dc.subjectбизнесru_RU
dc.subjectbusinessru_RU
dc.titleProblems of marketing research in business sphereru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ50ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
240-241.pdf149 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.