Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148016
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРац, О. М.
dc.date.accessioned2017-01-17T11:50:41Z
dc.date.available2017-01-17T11:50:41Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationРац О.М. Удосконалення організації кредитного бізнес-процесу банку на основі використання компонент системи дистанційного банківського обслуговування // Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн. - Дніпропетровськ 2013. - С. 244-246.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148016
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбанківське обслуговуванняru_RU
dc.subjectбанковское обслуживаниеru_RU
dc.subjectбізнес-процесru_RU
dc.subjectбизнес-процессru_RU
dc.titleУдосконалення організації кредитного бізнес-процесу банку на основі використання компонент системи дистанційного банківського обслуговуванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка в умовах сталого розвитку: контекст підприємств, регіонів, країн: матеріали міжнар. наук. конф., 20 листоп. 2013 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
244-246.pdf279,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.