Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148135
Назва: Планування маркетингової діяльності автомобільного посредника
Автори: Том'юк, О. Я.
Ключові слова: автомобільний ринок;автомобильный рынок;маркетинговая деятельность;маркетингова діяльність;маркетингова стратегія;маркетинговая стратегия
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Том'юк О.Я. Планування маркетингової діяльності автомобільного посредника // Реформування економіки України: ефективне виробництво, конкурентні регіони, макроекономічна рівновага. - 2014. - С. 28-30
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148135
Розташовується у зібраннях:Реформування економіки України: ефективне виробництво, конкурентні регіони, макроекономічна рівновага

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28-30.pdf245,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.