Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148145
Назва: Роль маркетингу у підвищенні внутрішньої адаптації економіки регіонів до умов світогосподарського середовища
Автори: Наденко, І. С.
Ключові слова: індекс глобальної конкурентоспроможності;индекс глобальной конкурентоспособности;региональна экономика;регіональна економіка;економіка регіону;экономика региона;региональный маркетинг;регіональний маркетинг
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Наденко І.С. Роль маркетингу у підвищенні внутрішньої адаптації економіки регіонів до умов світогосподарського середовища // Реформування економіки України: ефективне виробництво, конкурентні регіони, макроекономічна рівновага. - 2014. - С. 54-57
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148145
Розташовується у зібраннях:Реформування економіки України: ефективне виробництво, конкурентні регіони, макроекономічна рівновага

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
54-57.pdf236,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.