Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, А. Ф.
dc.contributor.authorГусак, А. В.
dc.date.accessioned2017-01-25T12:35:05Z
dc.date.available2017-01-25T12:35:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationБондаренко А. Ф. Сучасне впровадження екологічного маркетингу / Бондаренко А. Ф., Гусак А. В. // Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13-14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 127-130.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148228
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectекологічна оцінкаru_RU
dc.subjectэкологическая оценкаru_RU
dc.subjectзеленый офисru_RU
dc.subjectзелений офісru_RU
dc.subjectекологічний маркетингru_RU
dc.subjectэкологический маркетингru_RU
dc.titleСучасне впровадження екологічного маркетингуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk504.03ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий соціально-економічний та екологічний розвиток: від теорії до практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 13 – 14 листоп. 2014 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
127-130.pdf369,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.