Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148298
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябкова, О. В.
dc.date.accessioned2017-01-30T06:56:15Z
dc.date.available2017-01-30T06:56:15Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationРябкова О. В. Базові засади організації моніторингу результативності підприємства // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 24-26.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148298
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectінформаційний потікru_RU
dc.subjectинформационный потокru_RU
dc.subjectмониторингru_RU
dc.subjectмоніторингru_RU
dc.subjectрезультативністьru_RU
dc.subjectрезультативностьru_RU
dc.titleБазові засади організації моніторингу результативності підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24-26.pdf236,1 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.