Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148364
Назва: Основні аспекти управління продажем товарів у торговельних мережах
Автори: Швестко, В. О.
Ключові слова: торговельна мережа;торговая сеть;управління продажем;управление продажами
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Швестко В. О. Основні аспекти управління продажем товарів у торговельних мережах // Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів. - Дніпропетровськ, 2014. – С. 106-108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148364
Розташовується у зібраннях:Економіка та управління підприємствами, регіонами і країнами в умовах ризиків: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 27-28 листоп. 2014 р., м. Чернігів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
106-108.pdf227,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.