Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148429
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарченко, Марина Олександрівна
dc.date.accessioned2017-02-08T13:54:32Z
dc.date.available2017-02-08T13:54:32Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationХарченко М. О. Формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України : дис. на здобуття ступеня канд. екон. наук спеціальністю 08.00.05 / Марина Олександрівна Харченко ; Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет». - Дніпропетровськ , 2016. – 213 с.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148429
dc.description.abstractХарченко М. О. Формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.05 – розвиток продуктивних сил і регіональна економіка. – Державний вищий навчальний заклад «Придніпровська державна академія будівництва та архітектури», Дніпропетровськ, 2016. Дисертаційна робота присвячена узагальненню та розвитку науково-методичних засад та розробленню практичних рекомендацій щодо формування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти регіонів України з урахуванням їх соціально-економічних та екологічних показників. У ході визначення ролі територіальної організації закладів загальної середньої освіти в розвитку продуктивних сил розвинуто економічне трактування продуктивних сил та виокремлено абсолютні та відносні продуктивні сили. Досліджено існуючі проблеми територіального розміщення закладів середньої освіти в Україні. На цій основі розроблено концептуальні підходи до оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти в регіонах України з урахуванням їх соціально-економічних та екологічних показників. Удосконалено теоретичні засади формування освітніх округів. Розраховано інтегральний індекс функціонування закладів загальної середньої освіти в умовах соціально-економічного розвитку регіону, на основі якого регіони України згруповано в матрицю освітніх округів. Розвинуто методичні основи прийняття рішень про закриття закладів загальної середньої освіти на підґрунті витратного концептуального підходу. Запропоновано визначати соціальну значимість закладу середньої освіти. Удосконалено методичний підхід до оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти, який забезпечує мінімальний обсяг загальних видатків на їх утримання за максимального рівня соціальної значимості.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectзаклади загальної середньої освіти, територіальна організація, продуктивні сили, освітній округ, регіональна економіка, регіон, соціально-економічний розвиток.ru_RU
dc.titleФормування оптимальної територіальної організації закладів загальної середньої освіти в регіонах Україниru_RU
dc.typeThesisru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних відносин і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диссертация Харченко М.О..pdf5,27 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.