Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148469
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВан Тао-
dc.date.accessioned2017-02-16T07:26:10Z-
dc.date.available2017-02-16T07:26:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВан Тао. Формування стратегії розвитку машинобудівного підприємства // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конф., 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 1. – С. 85-86.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148469-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмашиностроительное предприятиеru_RU
dc.subjectмашинобудівне підприємствоru_RU
dc.subjectстратегическое развитиеru_RU
dc.subjectстратегічний розвитокru_RU
dc.subjectэффективность производстваru_RU
dc.subjectефективність виробництваru_RU
dc.titleФормування стратегії розвитку машинобудівного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk621.75:658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
85-86.pdf266,2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.