Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбанев, В. С.-
dc.date.accessioned2017-02-21T11:46:51Z-
dc.date.available2017-02-21T11:46:51Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГорбанев В. С. Использование эффекта масштаба как стратегия развития предприятия // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конф., 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 1. – С. 91-93.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148494-
dc.language.isoruru_RU
dc.subjectстратегия развитияru_RU
dc.subjectстратегія розвиткуru_RU
dc.subjectпроизводственный процессru_RU
dc.subjectвиробничий процесru_RU
dc.subjectвыпуск продукцииru_RU
dc.subjectвипуск продукціїru_RU
dc.titleИспользование эффекта масштаба как стратегия развития предприятияru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
91-93.pdf273,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.