Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148529
Назва: Оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти згідно соціально-економічного підходу csova методом генетичних алгоритмів
Автори: Харченко, М. О.
Ключові слова: заклад загальної середньої освіти, інтегрований соціально-економічний підхід, метод генетичних алгоритмів, оптимізація
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПДАБА
Короткий огляд (реферат): В умовах нестабільної економіки питання про економію коштів дуже гостро постає перед державою та стосується всіх ланок бюджету. Скорочення витрат відбувається у кожній сфері економіки держави, яка фінансується за рахунок державних коштів. Виключенням не стала і соціальна, де, серед інших, постала задача щодо оптимізації територіальної організації закладів загальної середньої освіти. В даній статті розглянута оптимізація мережі закладів загальної середньої освіти на основі інтегрованого соціально-економічного підходу реалізованого методом генетичних алгоритмів. Суть даного підходу полягає в урахуванні як економічних, так і соціальних показників функціонування закладів загальної середньої освіти, що дозволяє комплексно підійти до прийняття рішення щодо оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти. В даній статі обґрунтовано вибір саме методу генетичних алгоритмів для вирішення задачі оптимізації мережі закладів загальної середньої освіти згідно інтегрованого соціально-економічного підходу CSOVA.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148529
Розташовується у зібраннях:Кафедра міжнародних відносин і аудиту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья_Харченко М.О..docx87,49 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.