Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148567
Назва: Особливості формування маркетингової стратегії підприємства
Автори: Письменна, О. О.
Ключові слова: конкурентоспособность предприятия;конкурентоспроможність підприємства;маркетинговая стратегия;маркетингова стратегія;стратегічне управління;стратегическое управление
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Письменна О.О. Особливості формування маркетингової стратегії підприємства /Письменна О.О.// Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - С. 110-111.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148567
Розташовується у зібраннях:Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 21 – 23 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-111.pdf347,96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.