Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMuntyan, Anastasia-
dc.contributor.authorPilova, K.P.-
dc.contributor.authorShvets, O.D.-
dc.date.accessioned2017-03-24T07:39:56Z-
dc.date.available2017-03-24T07:39:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationMuntyan A. Pros and Cons of Advertising/ A.Muntyan, K.P.Pilova, O.D.Shvets;/Розширюючи обрії:зб. тез 9-го міжнародного форуму студентів і молодих учених, 3 - 4 квітня, 2014 р.-Дніпропетровськ, 2014.-Т. 1.– P. 33ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148708-
dc.language.isoenru_RU
dc.titlePros and Cons of Advertisingru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk622.013ru_RU
dc.identifier.bbkУru_RU
Розташовується у зібраннях:WIDENING OUR HORIZONS : The 9 th International Forum for Students and Young Researchers, April 3-4, 2014, Volume 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
CD400-33-33.pdf68,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.