Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148793
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПедько, І. А.
dc.date.accessioned2017-03-28T06:14:49Z
dc.date.available2017-03-28T06:14:49Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationПедько І. А. Імітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетону / І. А. Педько // Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу. - Дніпропетровськ, 2015. - С. 151-153.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148793
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectбетонru_RU
dc.subjectбетонru_RU
dc.subjectімітаційна модельru_RU
dc.subjectимитационная модельru_RU
dc.subjectмаркетингова інформаціяru_RU
dc.subjectмаркетинговая информацияru_RU
dc.subjectпідприємства виробникиru_RU
dc.subjectпредприятия-производителиru_RU
dc.titleІмітаційні моделі в системі маркетингової інформації підприємств-виробників бетонуru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ59(4Укр)ru_RU
Розташовується у зібраннях:Формування інноваційних економічних систем: фінансове забезпечення, комерціалізація інтелектуальної власності, кооперація науки і бізнесу: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 15-17 квітня 2015 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151-153.pdf198,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.