Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАнтонів, О. М.-
dc.date.accessioned2017-03-30T06:34:03Z-
dc.date.available2017-03-30T06:34:03Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАнтонів О. М. Стан розвитку виставково - ярмаркової діяльності в Україні // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 122-124.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148968-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвиставкова діяльністьru_RU
dc.subjectвыставочная деятельностьru_RU
dc.subjectринкова конкуренціяru_RU
dc.subjectрыночная конкуренцияru_RU
dc.subjectторгово-промислова палата Україниru_RU
dc.subjectторгово-промышленная палата Украиныru_RU
dc.titleСтан розвитку виставково - ярмаркової діяльності в Україніru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.bbkУ521ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
122-124.pdf365,88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.