Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148970
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабчинська, О. І.-
dc.contributor.authorПшенична, Г. В.-
dc.contributor.authorПоліщук, С. В.-
dc.date.accessioned2017-03-30T06:58:47Z-
dc.date.available2017-03-30T06:58:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБабчинська О. І. Організація комунікаційного процесу в управлінні туристичних підприємств / О. І. Бабчинська, Г. В. Пшенична, С. В. Поліщук // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 128-129.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/148970-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectкомунікаційні процесиru_RU
dc.subjectкоммуникационные процессыru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectтуристическое предприятиеru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваru_RU
dc.subjectконкурентоспособность предприятияru_RU
dc.titleОрганізація комунікаційного процесу в управлінні туристичних підприємствru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
128-129.pdf298,18 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.