Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149047
Назва: Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа
Інші назви: Library image formation by social media using
Автори: Пилипенко, Н. В.
Ключові слова: бібліотека ВНЗ;библиотека ВУЗа;концепция "Библиотека 2.0";концепція "Бібліотека 2.0";соціальні медіа;социальные медиа;социальная сеть;соціальна мережа;library 2.0;social media;social network;university library;image;PR
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Пилипенко Н. В. Формування іміджу бібліотеки за допомогою соціальних медіа // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 10-11 вересня 2015 р., Львів. - Львів, 2015. – С. 74-78.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено головним причинам використання соціальних медіа для комунікації з користувачами бібліотеки. Обговорено поточні тенденції і популярні канали соціальних медіа. Запропоновано види діяльності, які можуть бути здійснені в кожному з них.
This article is dedicated to the main reasons why a library should use social media to communicate with customers. Current social trends and popular social media channels are discussed. Activities that can be realised with each of them are suggested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149047
Розташовується у зібраннях:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства: матеріали 6-ої міжнарод. наук.-практ. конф., 10-11 вересня 2015 р., Львів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74-78.pdf170,94 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.