Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149137
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТертичко, Т. В.-
dc.date.accessioned2017-04-10T07:05:54Z-
dc.date.available2017-04-10T07:05:54Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТертичко Т. В. Комунікаційні процеси як основа діяльності сучасного підприємства // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конф., 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 1. – С. 163-164.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149137-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectвнутренняя коммуникацияru_RU
dc.subjectвнутрішня комунікаціяru_RU
dc.subjectпринятие управленческих решенийru_RU
dc.subjectприйняття управлінських рішеньru_RU
dc.subjectуправление человеческими ресурсамиru_RU
dc.subjectуправління людськими ресурсамиru_RU
dc.titleКомунікаційні процеси як основа діяльності сучасного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk651.01ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. I

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163-164.pdf256,14 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.