Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149152
Назва: Роль торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства
Автори: Рубенян, Г. Д.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства;конкурентоспособность предприятия;торговельна марка;торговая марка
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Рубенян Г. Д. Роль торговельної марки в управлінні конкурентоспроможністю підприємства // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ, - 2012. - С. 163-164.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149152
Розташовується у зібраннях:Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 21 – 23 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
163-164.pdf348,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.