Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149160
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБашинська, І. О.-
dc.date.accessioned2017-04-12T06:55:57Z-
dc.date.available2017-04-12T06:55:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБашинська І. О. Рух маркетингових комунікацій на підприємстві // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ. - 2012. - С. 169-170.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149160-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкуренціяru_RU
dc.subjectконкуренцияru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.titleРух маркетингових комунікацій на підприємствіru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658ru_RU
Розташовується у зібраннях:Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 21 – 23 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
169-170.pdf812,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.