Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149162
Назва: Використання стратегії push-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку
Автори: Фролова, В. Ю.
Ключові слова: конкуренція;конкуренция;рентабельність маркетингу;рентабельность маркетинга
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Фролова В. Ю. Використання стратегії push-маркетингу у просуванні лікарських засобів на фармацевтичному ринку // Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : міжнародна наук.-практ. конф., 21-23 листопада 2012 р. : матеріали. Дніпропетровськ, - 2012. - С. 174-175.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149162
Розташовується у зібраннях:Економіка, організація та управління підприємствами в сучасних економіко-правових умовах : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 21 – 23 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
174-175.pdf315,44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.