Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолкова, Ю. О.-
dc.contributor.authorПересадько, Г. О.-
dc.date.accessioned2017-04-21T07:06:18Z-
dc.date.available2017-04-21T07:06:18Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВолкова Ю. О. Сучасні технології впливу реклами на свідомість дитячої цільової аудиторії / Ю. О. Волкова, Г. О. Пересадько // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 139- 141.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149225-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectрекламний впливru_RU
dc.subjectрекламное влияниеru_RU
dc.subjectринок рекламиru_RU
dc.subjectрынок рекламыru_RU
dc.subjectспоживачru_RU
dc.subjectпотребительru_RU
dc.titleСучасні технології впливу реклами на свідомість дитячої цільової аудиторіїru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk659ru_RU
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
139-141.pdf452,71 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.