Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149257
Назва: Соціальні мережі як ефективний інструмент просування послуг підприємства
Автори: Колесник, Я. В.
Пересадько, Г. О.
Ключові слова: соціальна мережа;социальная сеть
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Колесник Я. В. Соціальні мережі як ефективний інструмент просування послуг підприємства / Я. В. Колесник, Г. О. Пересадько // Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : міжнародна наук. конференція, 5-7 листопада 2012 р. : матеріали. - Дніпропетровськ, 2012. - Т. 2. – С. 152-154.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149257
Розташовується у зібраннях:Сталий розвиток підприємств, регіонів, країн : матеріали міжнар. наук. конф., 5 – 7 листоп. 2012 р., м. Дніпропетровськ. Ч. II

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152-154.pdf1,08 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.