Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149275
Назва: SOCIAL NETWORKS AND THEIR IMPORTANCE IN MARKETING
Автори: Asianova, A.
Yevseitseva, O.
Ключові слова: SOCIAL NETWORKS AND THEIR IMPORTANCE IN MARKETING
Дата публікації: гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149275
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AsianovaA.pdf15,24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.