Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBovsunovska, I.-
dc.contributor.authorMasiuk, O.-
dc.contributor.authorBezus, R.-
dc.contributor.authorBilotkach, I.-
dc.date.accessioned2017-05-20T19:49:08Z-
dc.date.available2017-05-20T19:49:08Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149289-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectTHE INTERNET AS THE SALES CHANNEL FOR ORGANIC PRODUCTSru_RU
dc.titleTHE INTERNET AS THE SALES CHANNEL FOR ORGANIC PRODUCTSru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BovsunovskaIMasiukO.pdf15,59 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.