Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149290
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBubelo, R.-
dc.contributor.authorYaremenko, S.-
dc.contributor.authorMedynska, S.-
dc.date.accessioned2017-05-20T19:50:34Z-
dc.date.available2017-05-20T19:50:34Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149290-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectSEXISM IN ADVERTISING AS AN ADVERTISING PROBLEMru_RU
dc.titleSEXISM IN ADVERTISING AS AN ADVERTISING PROBLEMru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BubeloR.pdf21,56 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.