Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149309
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHaievskyi, V.-
dc.contributor.authorChuprina, N.-
dc.date.accessioned2017-05-21T15:14:53Z-
dc.date.available2017-05-21T15:14:53Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149309-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectBENCHMARK AS AN INSTRUMENT OF BUSINESS MANAGEMENTru_RU
dc.titleBENCHMARK AS AN INSTRUMENT OF BUSINESS MANAGEMENTru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
HaievskyiV.pdf16,77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.