Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKirlash, M.-
dc.contributor.authorYelizarov, I.-
dc.contributor.authorGoleva, I.-
dc.contributor.authorMel’nikova, I.-
dc.date.accessioned2017-05-21T15:30:10Z-
dc.date.available2017-05-21T15:30:10Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149319-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectTHE ROLE OF ADVERTISING IN MARKETING STRATEGYru_RU
dc.titleTHE ROLE OF ADVERTISING IN MARKETING STRATEGYru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KirlashMYelizarovIGolevaI.pdf13,72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.