Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149324
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKokorewa, A.-
dc.contributor.authorEvseytseva, A.-
dc.date.accessioned2017-05-21T15:49:17Z-
dc.date.available2017-05-21T15:49:17Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149324-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectSTATISTICAL STUDY OF PRODUCTS IMPLEMENTATIONru_RU
dc.titleSTATISTICAL STUDY OF PRODUCTS IMPLEMENTATIONru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KokorewaА.pdf15,03 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.