Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149333
Назва: THE ROLE AND PLACE OF SOCIAL MARKETING IN SOLVING PROBLEMS OF UNPROTECTED GROUPS OF PEOPLE DURING THE ECONOMIC CRISIS
Автори: Kovalchuk, E.
Koval, S.
Ключові слова: THE ROLE AND PLACE OF SOCIAL MARKETING IN SOLVING PROBLEMS OF UNPROTECTED GROUPS OF PEOPLE DURING THE ECONOMIC CRISIS
Дата публікації: гру-2016
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149333
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KovalchukE.pdf15,36 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.