Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149345
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMalimon, K.-
dc.contributor.authorSopilko, N.-
dc.date.accessioned2017-05-22T14:48:12Z-
dc.date.available2017-05-22T14:48:12Z-
dc.date.issued2016-12-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/149345-
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectNATION BRANDING − KEY TO ATTRACTING FOREIGN INVESTMENTru_RU
dc.titleNATION BRANDING − KEY TO ATTRACTING FOREIGN INVESTMENTru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Majesty of Marketing: Materials of the conference for the students and junior research staff. 2016.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MalimonK.pdf77,41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.